Rebecca Black totally told me it was friday today... Eller inte.

Mobba inte min skumma bild... Vet ärligt inte vad jag gjorde för skum grejjs.

Hellu, hellu. Tänkte blogga direkt när jag kom hem från skolan men så blev det icke. Slutar så himla sent på fredagar också. På matten skulle vi förresten göra våra egna uppgifter, eller vi skulle jobba två och två. Som alltid när vi gör det sitter jag och säger "Kan vi inte göra en uppgift om koooooooooooor?!" och sen typ ritar jag as mycket skumt i min matteskrivbok för att förklara mina skumma idéer. Och Vera är alltid så tålmodig. Det slutar dock med att vi är klara sist av alla... My bad liksom ^^

Idag är det fredag då, om det är någon som har missat det alltså. Fredagen den trettonde för att vara exakt. Karru och jag önskade varandra "Glad fredag den trettonde" imorse eftersom vi typ hade kommit på att vi skulle få jätte mycket otur idag. Men det blev typ tvärtom? Eller för mig blev det normalt typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0