Sleeping away the daaaaay


Slänger in en gammal bild som vanligt, haha. Nej men ni får nya ibland ju ^^ Har inte direkt varit rolig idag. Sov till 12, sen har jag i stort sätt bara tittat på teve och varit inne på datorn. Älskar lata helger. Nu sitter jag och tittar på Starstruck för andra gången idag. Lite nörd att kolla på en Disney film kanske? Men jag älskar Disney filmer, hahah ^^ Men mina popcorn är slut så nu sitter jag och äter godis istället :)

Vi hade typ världens skönaste svenska lektion i fredags, förutom att man satt jättenervös ungefär hela tiden. Men alla skrattade typ jättemycket. Vi har börjat med ett nytt projekt, alla skulle få ett jobb, en typ partner och ett visst antal barn med den personen ^^ Det skulle ju vart sjuuukt pinsamt om man kom med någon skum. Så det var därför jag var nervös. Jag fick iaf as mycket otur och blev arbetslös, men får ändå 14'000 eftersom jag hade ett annat jobb förut. Sen blev jag ihop parad med Vera (Tur man har ^^), som är rörmockare och tjänar typ 23'000. Och vi har två barn, haha :)

Sen ska man betala hyran och allt sånt med dem pengarna. Så jag måste typ försöka hitta ett "jobb", vet inte om man får det för jag har ju blivit tilldelad arbetslös. Men vi kommer ju inte klara oss annars, heh. Allt på låtsas då, men ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0