Nail Polish

Man ser inte riktigt nagellacket men det är Depend nr. 34 iaf :)

Det är fredag och jag har inga läxor. Kvällen (och natten) kommer spenderas åt datorn och kanske teven. Sen ska jag sova as mycket också. Kommer förmodligen lägga mig runt 02.00 och vakna mitt på dagen ungefär. Som vanligt då ^^ Hehe.

Helgens planer är i stort sätt att ta det lugnt. Tänkte nog sola lite också så att jag får en grundbränna, hatar att solva men vafan. Sen tänker jag nog köpa lite böcker (Eller pocket egentligen. Lättare att ta med sig + Billigare) och lite other stuff. Måste hitta någonting att ha på mig på skolavslutingen också. Sen som sagt - Sova. Och kanske dö. Det beror ju på lite grann om jorden går under eller inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0