Looking forward to summer

Bjuder på en bild från i vintras. Gud vad kallt det var :O

Känns som om det enda jag gör är att be om ursäkt för att jag bloggar så lite. Men here we go again, förlåt. Funderar på att dela med mig av min twitter. Hm. Skriver dock på engelska där. Men jag lovar inget, vi får se.

Den kommande veckan känns faktiskt rätt så okej, det blir sista fredagen med riktiga lektioner innan vi får sommarlov. Vilket är otroligt skönt, fredagar (Och tisdagar) är de jobbigaste dagarna. Sen är det rätt så skönt att vi håller på med projekt i nästan alla ämnen, fast jag gillar verkligen inte matte projektet. Skönt att vi inte har matte imorrn ^^ Jag överlever nog iaf. Ser verkligen framemot sommarlovet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0