Dagens outfit

Skjorta: H&M. Linne: H&M. Kjol: JC. Skärp: Vero Moda (Tror jag) Örhängen: BikBok

Lite snabba bilder från idag då ^^ Visste inte riktigt om jag skulle ha skjorta idag men sen kom jag ju på att jorden ska gå under imorrn, och jag har inte använt den än. Jag tror inte direkt på det, men på något litet sätt så känns det ändå sant. Sant eller inte så är det en bra ursäkt iaf. Mottot jag lever för just nu "Äh, jorden går ändå under på lördag". Det har funkat jättebra hela veckan, ätit massor av snacks, godis och glass. Hahah ^^

Slänger in tisdagens och torsdagens outfits snaaart. Sen måste jag ladda över alla bilder från kameran till en ny mapp, börjar få slut på plats för nya bilder. Fotogalning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0