Dagens outfit

Linne: New Yorker. Kjol: JC. Halsband: Kappahl.

Har världens träningsvärk sen igår, orkar inte ens springa iväg och hämta kameran. Jag går liksom i slamotion. Så det blir webcam-bilder idag. Men jag tror att ni förstår helheten? :)

Förresten. Fångade världens (Har sagt världens två gånger i det här inlägget och jag har bara skrivit sex meningar?) äckligaste spindel när jag kom hem från skolan. Den är svart och sen gul på ryggen. Det värsta var att jag hittade den där jag brukar ha min dator. Så nu vågar jag inte sitta där, även om jag har fått förklarat för mig två gånger att spindlar inte är flockdjur. Heh. Men spindelnätet är ju kvar, och dessutom vet man aldrig med spindlar, så nu sitter jag i köket med datorn istället. Och även om jag nu skulle våga döda den så får jag inte. Lou vill inte ha regn imorrn :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0