Sorry and happy. Weird.

Omg, I'm so sorry. Nu tänkte jag dra igång igen, tror jag. Har ändå inte hänt så mycket, var dock iväg på naturskola igår. Gah. Har myggbett lite här och var som jag inte tyckte kliade alls, men nu kliar det faktiskt liite. Blööh.

Idag efter skolan drog jag snabbt hem innan jag gick tbx till busshållsplatsen vid skolan. På bussen mötte jag upp Lou som satt och vinkade där bak ^^ Var rädd att jag inte skulle hitta henne. Vi drog och shoppade, eller ja. Vi shoppade inte så mycket. Hon köpte lite vatten och jag köpte en plångbok, men det var jättekul ^^

Plångboken är jag verkligen jättenöjd över, trodde inte ens att den fanns i Sverige. Ni ser bilden här nere? Den är från weheartit, såg den för någon månad sen och tyckte den var jättesnygg! Gissa vad jag hittade idag?

Bild från weheartit.com
Typ värdlens sämsta bilder. Men gah, I'm so happy :D
119 kr på Accessorize ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0