Fucking shit.

Random bild från arkivet.

Känns inte som om jag har skola imorrn, men gissa vad. Det har jag. Fan. Jag orkar verkligen inte. Först ska jag dit och städa lite i olika klassrum, sen städa skåpet och sen, efter lunch, ska vi ha något jävla solstols-party. YIPPIE -.- Seriöst, dör typ hellre. Alla på hela skolan kommer fan skratta åt oss. Och om det regnar ska vi sitta i korridorerna! WTF liksom. Sen mår jag dåligt också, är typ sjuk. Men jag måste ju gå sista dagen, pallar inte vara hemma. Man missar så sjukt mycket då. Har dessutom varit "sjuk" i flera veckor. Förkyld typ.

På kvällen drar alla tillbaka till skolan, sitter i aulan och har tråkigt och sen lite till tråkigt, fast i klassrummet. Efter det har vi ÄNTLIGEN sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0